Welkom bezoeker, Wilt u inloggen of registreren?
Uw winkelwagen is leeg!
Hot line
GRATIS VERZENDING

Veelgestelde Vragen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De bestelling wordt na betaling tussen 2 en 4 werkdagen geleverd op het opgegeven adres.

Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Als je een bestelling op en ander adres wilt laten bezorgen, selecteer je bij het invoeren van de gegevens ander bezorgadres opgeven. Je kunt per bestelling één afleveradres invoeren.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, wordt er een bevestiging van de bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mail adres. Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kan dit de volgende oorzaken hebben:
1. Je hebt een foutief e-mailadres ingevuld. Controleer of jouw bestelling wordt vermeld bij ‘mijn bestelling’.
2. Je hebt de bestelling nog niet afgerond. Controleer of de artikelen nog in jouw winkelmandje zitten en maak eventueel de bestelling af.

Kan ik artikelen ruilen of retourneren?
Vanaf het moment dat je de bestelling thuisbezorgd krijgt, heb je deze 14 dagen op zicht. Binnen het termijn kun je het artikel passen en bekijken. Na het verstrijken van de 14 dagen is de koopovereenkomst bindend. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het binnen het zichttermijn ruilen of retourneren.
Regels ruilen en retourneren:
• Binnen 14 dagen kun je de artikelen terugsturen voor ruiling of retour.
• Artikelen die teruggestuurd worden mogen niet gedragen zijn en zijn onbeschadigd. Anders zijn wij genoodzaakt hiervoor kosten in rekening te brengen.
• Om hygiënische redenen kunnen oorbellen uitsluitend retour gestuurd of geruild worden indien deze nog in de oorspronkelijke verpakking zitten.
• De artikelen dienen in een veilige verpakking teruggestuurd te worden via het postkantoor.
• Retourzending zijn voor risico van de koper. Sansira Jewelry is niet aansprakelijk voor het zoekraken of stuk raken van de retourzending.
• Bij ruiling betaal de je verzendkosten zelf. Bij het opnieuw versturen van artikelen nemen wij de verzendkosten voor rekening.
• Bij retournering betaal je zelf de verzendkosten.
• Bij retournering wordt het gehele aankoopbedrag, indien is voldaan aan de bovenstaande voorwaarden, gestort op het opgegeven rekeningnummer.

Wat zijn de bezorgkosten?
1. Bezorgen binnen Nederland - Binnen 2 á 4 werkdagen na betaling € 1,95 per bestelling. Bij een bestelling boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis. 
2. Artikelen ruilen? Binnen 14 dagen in veilige verpakking terug sturen bij uw postkantoor waarbij de verzendkosten voor de klant zijn. De verzendkosten hangen af van het gewicht van het pakketje.
3. Artikelen retourneren? Binnen 14 dagen in veilige verpakking terug sturen bij uw postkantoor waarbij de verzendkosten voor de klant zijn. De verzendkosten hangen af van het gewicht van het pakketje.
4. Verkeerde bestelling ontvangen? Neem z.s.m. contact met ons op

Moet ik bij een ruiling nogmaals verzendkosten betalen?
Bij ruiling betaal je zelf de verzendkosten. Bij het postkantoor bij u in de buurt wegen ze het pakketje en daar worden de verzendkosten bepaald. Bij het opnieuw versturen van artikelen nemen wij de verzendkosten voor rekening.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
In het contactformulier kun je klachten melden. Omschrijf je klacht nauwkeurig en vermeld het bestelnummer en de aankoopdatum. Wij nemen dan contact met je op. Je kunt ons ook bereiken op telefoonnummer: 06-34986053. De aard van de klacht bepaalt het verdere verloop van de klachtenafhandeling. Wij houden je op de hoogte.

Kan mijn bestelling onder rembours worden verstuurd?
Nee, het is niet mogelijk om artikelen onder rembours te laten versturen. Raadpleeg de betaalmogelijkheden voor een overzicht.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Jouw gegevens die je ons online verstrekt, worden niet aan derden verstrekt. Andere informatie, o.a. verkregen via het contactformulier, gebruiken wij uitsluitend om de inhoud van onze site te verbeteren.

Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen, wat moet ik doen?
Neem z.s.m. contact met ons op. Telefoonnummer: 06-34986053. U kunt ook mailen naar info@sansira.nl

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Je kunt je bestelling voor de betaling altijd annuleren en/of wijzigen in het winkelmandje. Na de betaling, is dit niet meer mogelijk. Wil je toch de bestelling annuleren en/of wijzigen neem dan z.s.m. contact met ons op.

Hoe kan ik betalen?
In de Sansira webshop kun je via iDEAL of overboeking betalen.

iDEAL
Online betalen via Rabobank, Fortis, ABN-AMRO, SNS en ING.
Het is belangrijk dat je alle stappen van iDEAL volledig afrondt. Volg daarom de duidelijke aanwijzingen op het scherm totdat je weer terug komt op onze website. De betalingsbevestiging wordt op het scherm getoond en gemaild naar het opgegeven e-mailadres.

iDEAL Betalingen
Bij betaling met iDEAL krijg ik als begunstigde Stichting Sisow te staan. Klopt dit?
Sansira Jewelry werkt met iDEAL via de organisatie Sisow. Het is dus correct dat er als begunstigde Stichting Sisow komt te staan.

Overboeking
Door een bankoverboeking kun je rechtstreeks het te betalen bedrag van je bankrekening naar ons overboeken. Je kunt de overboeking uitvoeren via de website van je bank, via een overschrijvingsformulier of per telefoon. Maak het verschuldigde bedrag binnen 3 werkdagen naar ons over, zodat de bestelling geserveerd blijft. Na de termijn vervalt de geplaatste bestelling. Vermeld bij de overschrijving het bestelnummer. De bestelling wordt binnen 2 á 4 werkdagen, na ontvangst van de betaling, bezorgd.

Is het wel veilig om op internet te betalen?
iDEAL is de meest veilige en snelle betalingsmethode op internet. Je betaalt via jouw eigen, vertrouwde bank door middel van internetbankieren. Online betalen met creditcard is ook gemakkelijk en veilig via jouw eigen creditcardmaatschappij.

Ik heb een nikkelallergie, kan ik de sieraden van Sansira Jewelry wel dragen?
Alle metalen onderdelen die gebruikt worden in de sieraden van Sansira Jewelry zijn 100% nikkelvrij, wij zien hier ook op toe bij onze leveranciers. Desondanks kan het soms voorkomen dat een allergie ontstaat voor een ander onderdeel uit de diverse metaallegeringen. Neem in geval van twijfel even contact met ons op.

Het sieraad dat ik heb ontvangen ziet er toch iets anders uit dan op de foto van de webshop, hoe kan dat?
Alle sieraden van Sansira Jewelry worden met de hand gemaakt, het kan daarom voorkomen dat de volgorde van de gebruikte materialen iets afwijkt. Ook wordt veelvuldig gebruik gemaakt van natuursteen en andere natuurlijke materialen zoals been, schelp, hout etc. Deze onderdelen worden veelal met de hand gemaakt en daarom kan de vorm en het formaat afwijken van de foto. Natuursteen en onderdelen die achteraf geverfd/gecoat worden kunnen daarnaast ook onderling in kleur verschillen.
Soms komt het voor dat tijdens het productieproces blijkt dat er van een bepaalde kraal of onderdeel niet genoeg voorraad is. Om toch voldoende sieraden te produceren wordt in die gevallen besloten om voor een ander onderdeel (alternatief) te kiezen.

Hoe houd ik mijn sieraden mooi?
Je houdt je sieraden mooi door op een aantal dingen te letten;
• ga nooit met de sieraden zwemmen, sporten of in de sauna
• indien je een vette of geparfumeerde bodylotion gebruikt laat deze dan eerst goed drogen alvorens het sieraad om te doen
• spuit nooit parfum of eau-de-toilette direct op het sieraad en laat deze eerst op de huid drogen alvorens het sieraad om te doen
• reinig het sieraad regelmatig door deze op te poetsen met een droge, zachte doek of een speciale geïmpregneerde poetsdoek (te verkrijgen bij diverse warenhuizen)
• indien je het sieraad niet draagt kun je deze het best op een donkere plaats opbergen
• wees voorzichtig, breuk in met name natuursteen en glazen onderdelen kan gemakkelijk ontstaan indien je het sieraad laat vallen

Ik heb een cadeautje bij mijn bestelling ontvangen mag ik die ten alle tijden behouden?
Dit ligt aan de context waarin het cadeau verstrekt wordt. Indien een cadeau wordt gegeven i.v.m. een minimum orderbedrag mag je het cadeautje houden mits je de bestelde sieraden niet retour stuurt. Indien je dit wel doet, dan is het normaal dat je het cadeautje mee terugstuurt. Indien je iets uit die betreffende bestelling wilt ruilen voor een vervangend artikel met een gelijkwaardige prijs dan mag je het cadeautje behouden.

Contact
Twitter
Facebook